#Name Book TAG

Cześć! Dziś przybywam z TAGIEM książkowym, do którego zostałam nominowana przez Lolantę (tutaj jej wersja tagu). Ja nie będę rymować tak jak Lola 😀 Po prostu dopasuję do mojego imienia (Karolina) książki, które już czytałam, które recenzowałam na swoim blogu i które mogę polecić. Taki sobie wymyśliłam klucz doboru 😀 No to zaczynam!

K – Kuna za kaloryferem Adama Wajraka i Nurii Selvy Fernandez (Ha! Spodziewaliście się Kasacji Mroza, prawda? Musiałam Was zaskoczyć :D)

A – Anglicy na pokładzie Matthewa Kneale

R – Rud€ Ewy Gogolewskiej-Domagały

O – Ostatnia arystokratka Evžena Bočka

L – Londyn NW Zadie Smith

I – Igrzyska śmierci Suzanne Collins

N – Nadchodzi Łukasza Orbitowskiego

A – Atlas: Doppelganger Dominiki Słowik

No i cóż mogę dodać? Chyba jedynie napisać, kogo nominuję do zrobienia tego TAGU 😀 Raz, dwa, trzy!

Czekam na Wasze odpowiedzi 😀

12 myśli w temacie “#Name Book TAG

Dodaj komentarz