Podsumowanie września

Hej kochani! Zapraszam Was na podsumowanie miesiąca, czyli przeczytane książki, nowe zdobycze na półkach, garść statystyk i polecajki blogowo-vlogowe 🙂

Podsumowanie miesiąca

Przeczytane lektury:

Teraz czytam:

  • „Ślady” J. Małecki: 108/304 stron,
  • „W krainie czarów” S. Chutnik: 168/280 stron.

Przeczytanych/zrecenzowanych: 7/5

Polskich/zagranicznych: 4/3

Beletrystycznych/popularnonaukowych: 6/1

Średnia ocen (na podstawie gwiazdek na serwisie Lubimy Czytać): 6,8

Najlepsza/najgorsza: „Dopóki nie zgasną gwiazdy” i „Czterdzieści i cztery”/”Więcej czerwieni” (żadna książka nie była zła, ale ta była z nich tym razem najsłabsza)

A poza tym na tanayah czyta…

Nowości na półkach

Recenzenckie:

500489-352x500495420-352x500518900-352x500

Od Czwartej Strony:

  1. „Maria Panna Nilu” S. Mukasonga,
  2. „Najgorsze dopiero nadejdzie” R. Małecki,
  3. „Rewers” aut. zbiorowy.

509019-352x500

Od Wydawnictwa Literackiego:

  1. „Krótka historia siedmiu zabójstw” M. James.

466984-352x500

Od Platon24:

  1. „Nie zgadzam się” P. Petterson.

513030-352x500

Od Sine Qua Non:

  1. „Ślady” J. Małecki.

518450-352x500

Od Wiatru od morza:

  1. „Rzymianami bendąc” M. Kneale.

514119-352x500

Od Narodowego Centrum Kultury:

  1. „Wampiry w średniowiecznej Polsce” Ł. M. Stanaszek.

Kupione/zdobyczne:

352x500-5460316-352x500

(Zakupy na czytam.pl. Bo zasada brzmi: jeśli kupujesz coś Przyjacielowi na prezent, weź też książki dla siebie!)

352x500352x500-3352x500-1352x500-2

(Zakupy poczynione u koleżanki: niestety nie miała pierwszego tomu, który muszę sobie dokompletować)

512957-352x500516959-352x500

(I na koniec dalsza część kolekcji)

Ufff, w tym miesiącu zakupów jest o wiele mniej, i dobrze! 😀 Moje półki szykują się już na szalony październik, w którym nie dość, że będzie sporo ciekawych premier, to jeszcze odwiedzę dwa razy targi książki: już w ten weekend te śląskie, w Katowicach, a w ostatnim tygodniu miesiąca: wyczekiwane krakowskie. Z kim się widzę? 😀 A we wrześniu przybyło do mnie 16 książek 🙂

Wyzwania

Polski kryminał: 2 (10)

Polski horror: 0 (1)

Wyczytuję domowe zapasy książek: 1 (12) – tu liczę wszystkie wyczytane książki „własne”, nawet jeśli ich nie recenzowałam

Wielkobukowe wyzwanie: 0 (17)

Polecam

Na blogach:

Na vlogach:

  • u Jerzego z kanału Kto czyta, żyje podwójnie:

  • u Olgi z kanału Wielki Buk:

  • u Anity z kanału Book Reviews:

  • u Agnieszki z kanału Czytam sobie:

A jak Wam minął miesiąc? Napiszcie, czy wybieracie się na Śląskie i/lub Krakowskie Targi Książki 😀 Jestem ciekawa kogo będę miała okazję spotkać 🙂

8 myśli w temacie “Podsumowanie września

  1. Ha, skomentuję Ci notkę, a co! No więc zdobyze cudne, mam nadzieję, że spodobają Ci się duszki ❤ I "Klasztor", bo jest cudowny ❤ No a ja zdecydowanie MUSZĘ zabrać się za Lipowo, teraz już nie mam wyjścia, zresztą mnie strasznie ciągnie… chciałbym jeszcze przed targami przeczytać "Motylka", zobaczymy… A, tak, bo pojawię się w Krakowie, nie wiem czy wiesz 😉 😀

    • NIE WIERZĘ, idę zapisać ten dzień w kalendarzu, Jerzy mi skomentował notkę XD

      No o Twojej obecności na TK w Krakowie coś tam mi się obiło o uszy, dobrze, że przypominasz, bo już zdążyłam to wyrzucić z pamięci :’D To może nawet się zobaczymy i może nawet Cię poznam w ogóle 😀 #InsideJokes

      Hahaha, sorry, ale już mi się chce śmiać jak piszesz, co „musisz przeczytać przed targami” XD Chyba że mówisz o TK w Krakowie 2026 :”D? Przypominam, że „Morfina” czeka XD :*

  2. Aaaaa! Tyle wspólnych lektur! ^^ Intryguje mnie „Maria Panna Nilu”, czytam właśnie „Wampiry w średniowiecznej Polsce”, w kolejce czeka „Rzymianami bendąc” (jak dziwnie pisze się z błędem :P). Świetne książki do Ciebie trafiły! 🙂

    • Dzięki! Też myślę, że zapowiadają się same intrygujące lektury w najbliższym czasie 😀
      Jestem ciekawa, jak będzie się czytało tego Kneale’a z „błędami”, to może być ciekawe doświadczenie 😉 Po świetnych „Anglikach na pokładzie” biorę w ciemno wszystko tego autora 😉

  3. „Klasztor” mnie kusi, ale musi poczekać na taki czas w roku, gdy będę mogła spokojnie usiąść i na kilka godzin zanurzyć się w lekturze. A tego mi niestety brakuje;(

    Duszoludek spoziera na mnie z księgarni, mamy go w śmiesznej cenie, więc koniecznie daj znać czy warto kupić!:)

    • Mam ten sam „problem” z „Klasztorem”, ale podobno świetny 🙂
      A za ile macie w Bookszpanie pierwszy tom? Bo brakuje mi do kolekcji 🙂 I sama nie wiem, kiedy się wezmę do lektury (pewnie nie szybko…), ale jak będę po to na pewno dam znać czy warto 😉

Dodaj komentarz