Patronat tanayah czyta: „Sekretne życie arabskich kobiet” Katherine Zoepf

Z przyjemnością ogłaszam, że mój blog objął patronatem medialnym książkę „Sekretne życie arabskich kobiet” Katherine Zoepf, która będzie miała premierę 15 lutego 2017 w wydawnictwie Poznańskim. Dziękuję wydawnictwu za zaufanie 🙂

arabskie-kobiety

Katherine Zoepf, amerykańska dziennikarka, przedstawia muzułmanki z zupełnie innej strony. Pokazuje, że pod burkami i hidżabami kryją się silne i odważne kobiety, którym niestraszny skostniały patriarchat. Autorka wiele lat mieszkała w Syrii i Libanie, gdzie była świadkiem licznych walk o prawa kobiet. Strona po stronie opisuje postępującą emancypację muzułmanek, które dzięki swojemu uporowi i woli walki osiągają upragnioną wolność w życiu i pracy.

„Sekretne życie arabskich kobiet” to opowieść o krajach arabskich widzianych oczami kobiet. Ta szczera i ważna książka pozwala lepiej poznać zmieniające się kraje arabskie.

Taki temat to dla mnie coś nowego 🙂 Zapowiada się intrygująca lektura! ❤

stls03otc3mzuttmllend5a2xllwnvcmtpxzmwmgrwas5qcgc

http://www.wydawnictwopoznanskie.com/PL-H14/ksiazki/400/sekretne-zycie-arabskich-kobiet.html

5 thoughts on “Patronat tanayah czyta: „Sekretne życie arabskich kobiet” Katherine Zoepf

  1. Mam pytanie: czy blogerzy obejmują patronat nad książkami po przeczytaniu książki czy przed? Bo jeśli przed to jaki to ma sens?

    • Mogę się tylko wypowiedzieć jaka jest praktyka w wydawnictwie Czwarta Strona, bo póki co tylko ich książkom patronowałam. Dostawałam książkę już po decyzji objęcia patronatu: ja zawsze kieruję się opisem książki, czy treść będzie dla mnie interesująca albo też znam autora z innych tytułów i wiem, że lubię jego styl 🙂 Jeśli natomiast chodzi o blurby (teksty polecające na okładkę) to oczywiście pisze się je po przeczytaniu książki.

  2. Pingback: Podsumowanie lutego | Książkowe światy - moje recenzje książek

Skomentuj

