Patronat tanayah czyta: „Dobra matka” Małgorzaty Rogali

Z przyjemnością ogłaszam, że mój blog objął patronatem medialnym książkę „Dobra matka” Małgorzaty Rogali, która będzie miała premierę 15 czerwca 2016 w wydawnictwie Czwarta Strona. Dziękuję wydawnictwu za to, że ponownie mi zaufało 🙂 Gratuluję też współpatronującym, bo każdego z Was kojarzę: niektórych miałam okazję poznać na żywo, innych znam mniej lub bardziej z blogowego świata. Miło mieć takie zacne towarzystwo!

dobra matka_patronat

Czy wiesz, co może się stać, gdy nie pilnujesz swojej prywatności?

W Lesie Kabackim zostaje zastrzelona młoda kobieta, matka kilkuletniej dziewczynki. Niedługo po tym w podobnych okolicznościach ginie druga kobieta – także matka. Obie ofiary nieustannie dzieliły się prywatnością swoją i swoich dzieci. Tuż przed śmiercią każda z nich otrzymała tajemniczą wiadomość o treści „bądź dobrą matką”.

Policjanci Agata Górska i Sławek Tomczyk prowadzą skomplikowane i wielowątkowe śledztwo, podczas którego odkrywają wiele brudnych tajemnic sprzed lat. Poza schwytaniem seryjnego mordercy starsza aspirant Agata Górska będzie musiała zmierzyć się także ze swoją przeszłością…

Intrygujący i niezwykle wciągający kryminał, od którego trudno się oderwać.

Zapowiada się naprawdę wciągający kryminał… Już nie mogę doczekać się lektury ❤

_ROGALA Małgorzata_Dobra rozkładówka.indd

http://czwartastrona.pl/dobra-matka/

12 myśli w temacie “Patronat tanayah czyta: „Dobra matka” Małgorzaty Rogali

  1. Gratulacje! 🙂
    A czytałaś „Zapłatę”? Bo to podobno kontynuacja…
    Ja sobie już jakiś czas temu wpisałam M. Rogalę na listę autorów „do przeczytania” 😉

  2. Pingback: Podsumowanie maja | Książkowe światy - moje recenzje książek

  3. Pingback: Tydzień Blogowy #49 – Wielki Buk

Dodaj komentarz