Podsumowanie maja

Cześć kochani! Witam Was w podsumowaniu maja 🙂 Przepraszam za ten lekki poślizg: chyba dopadło mnie małe zmęczenie, bo przez dwa-trzy ostatnie dni jedyne, na co miałam ochotę, to zagrzebać się pod kołdrą i trochę odpocząć 😉 Ale teraz już wygrzebałam się z mojej norki i mam dla Was garść informacji i podsumowań. Zapraszam.

Podsumowanie miesiąca

Przeczytane lektury:

Przeczytanych/zrecenzowanych: 8/7

Polskich/zagranicznych: 5/3

Beletrystycznych/popularnonaukowych: 7/1

Średnia ocen (na podstawie gwiazdek na serwisie Lubimy Czytać): 6,8

Najlepsza/najgorsza: „Wanna z kolumnadą”/”Bez przebaczenia”

A poza tym na tanayah czyta…

Nowości na półkach

Recenzenckie:

IMG_20160604_134431

Od Wiatru od morza:

  1. Michael Crummey „Rzeka złodziei”.

Od Repliki:

  1. Helene Tursten „Porcelanowy konik” (właśnie czytam).

IMG_20160604_133717

Od księgarni Platon24:

  1. Lily King „Euforia”.

Od Słowo/obraz terytoria:

  1. Aleksander Przybylski „Literacki almanach alkoholowy”.

Od Czarnej Owcy:

  1. Aleksander Makowski „Bez przebaczenia”,
  2. Aleksander Makowski „Bez sumienia”,
  3. Aleksander Makowski „Następne pokolenie”.

Kupione/zdobyczne:

IMG_20160604_133849

(z wymiany książkowej w bibliotece)

IMG_20160604_133910

(zakupy na czytam.pl spod znaku: klasyka z dzieciństwa, którą chcę mieć na półce)

IMG_20160604_133952

(prezenty urodzinowe: „Mag” od mojego drogiego Przyjaciela Jerzego, „Klaśnięcie jednej dłoni” od taty, a „Amber” to wygrana w konkursie u Ami)

IMG_20160604_134354

(i dalsze tomy kioskowej kolekcji Lee Childa)

W maju pojawiło się na moich półkach 17 nowych tytułów. Biorąc pod uwagę fakt, że maj to miesiąc moich urodzin i Warszawskich Targów Książki, myślę, że to naprawdę skromny wynik 😀 Za to czerwiec już zapowiada się nieco bardziej szalony 😀

Wyzwania

Czytam opasłe tomiska: 9 (18)

Klucznik: 6 (16)

Polski kryminał: 1 (4)

Polski horror: 0 (1)

Wyczytuję domowe zapasy książek: 0 (1)

Wielkobukowe wyzwanie: 1 (14)

Polecam

Na blogach:

Na vlogach:

  • u Jerzego z kanału Kto czyta, żyje podwójnie:

  • u Pawła z kanału P42:

A jak Wam minął miesiąc? Co czytaliście? Co polecacie? Czy znacie którąś z książek, które kupiłam? Pozdrawiam Was ciepło i – do usłyszenia!

 

20 thoughts on “Podsumowanie maja

  1. Aż mam ochotę sięgnąć po Springera, który od dawna już czeka na półce. Trochę się tylko boję przygnębienia, jakie może spaść po takiej lekturze — bo to się wszystko widzi, a po niej zapewne widzi się jeszcze bardziej.

    Dziękuję za podlinkowanie (mówisz, że niespodziewanie? Już od dawna się przecież odgrażałam, że przeczytam, a tu taka okazja się trafiła 🙂 ).

  2. Pomysł z odświeżoną klasyką dziecięcą na półce jest w dechę! 🙂 Mnie w maju poszło słabo – cztery książki :/ Ale za to w czerwcu mam zamiar się poprawić (już mam na koncie dwie przeczytane), pozdrawiam 🙂

  3. U mnie maj był za to bardzo szalony – po drodze urodziny, wygrana w konkursie na recenzję, kilka egzemplarzy od wydawnictw i uzbierało się 19 książek w maju 😀
    Pod względem czytania maj również był bardzo udany i koło 4000 stron przeczytałem 🙂

Skomentuj

