Wyzwania roku 2017

Moi drodzy 🙂 Jak zwykle 1 stycznia stawiam sobie kilka wyzwań książkowych: po prostu bardzo je lubię i cieszę się, gdy mogę odznaczyć kolejny zaliczony punkt na liście 😀 Możecie zerknąć, jakich wyzwań podjęłam się w 2014, 2015 i 2016 roku 🙂 A w 2017 sprawdzę samą siebie w następujących zadaniach:

1. Wielkobukowe wyzwanie 2017, w którym będziemy ksiażkowo podróżować po różnych zakątkach świata (szczegóły po kliknięciu w banerek)

logowyzwanie2017

2. Wyzwanie czytelnicze 2017 u Wiedźmowej głowologii, w którym należy przeczytać książkę z kolorem, zwierzęciem, osobą etc… w tytule (szczegóły po kliknięciu w banerek)

wyzwanie-czytelnicze

3. Wyzwanie Klasyka horroru 2 u Luki Rhei, w którym co miesiąc postaram się przeczytać jakiś tekst zaliczany do klasyki grozy. To będzie niełatwe, ale spróbuję 😉 (szczegóły po kliknięciu w banerek)

kh2

 

4. Wyzwanie Przeczytam kryminał w 2017 organizowane przez Ościa ze strony Wspieram kulturę, w którym… po prostu czytamy kryminały 😀 (szczegóły po kliknięciu w banerek)

15665785_1275026092536793_7637536432101549371_n

A w jakich książkowych wyzwaniach Wy bierzecie udział :)?

18 thoughts on “Wyzwania roku 2017

  1. Nic sobie nie obiecuję, ale marzy mi się przeczytanie wreszcie znowu 52 książek w roku. Jakoś ostatnio ciągle brakuje mi kilku tytułów.

    Powodzenia w wyzwaniach. Kiedyś nałogowo brałam w nich udział i pamiętam, że miałam z tego niezłą frajdę.

  2. Pingback: Podsumowanie stycznia | Książkowe światy - moje recenzje książek

Skomentuj

