Pierwszy patronat tanayah czyta: „Parabellum 3: Głębia osobliwości” Remigiusza Mroza

Mróz Remigiusz_Parabellum_Głębia osobliwości calosc.indd

Moi drodzy! Dziś wpadam do Was tylko z szybciutką wieścią: otóż mój blog będzie patronował trzeciemu tomowi cyklu „Parabellum” Remigiusza Mroza o tytule „Głębia osobliwości”. Jestem bardzo szczęśliwa, nie tylko dlatego, że świetnie mieć patronat, ale przede wszystkim dlatego, że tak długo walczyłam razem z Wami, by ta książka jak najszybciej się ukazała. Zbierałam podpisy, wysyłałam wiele wiadomości, a na koniec przesłałam wszystko Erice w nadziei, że weźmie nasze zdanie pod uwagę.

Tak się nie stało, ale nie będziemy się teraz skupiać na tym, co się nie udało, bowiem na wydanie trzeciego i ostatniego tomu zdecydowało się wydawnictwo Czwarta Strona. I oto 13 stycznia 2016 Bronek, Maria, Staszek, Leitner, Obelt, Blankenburg i reszta powrócą!

Trzeci, ostatni tom świetnie przyjętej serii historycznej!

Jest rok 1940, fala nazizmu zalewa Europę. Polacy resztkami sił walczą z okupantem, a ich człowieczeństwo zostaje wystawione na próbę…

Braci Zaniewskich czeka daleka i niebezpieczna droga. Po odnalezieniu przyjaciela z armii Bronek postanawia przedostać się na Zachód, gdzie mają formować się polskie oddziały. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem. Decyzja podjęta pod wpływem chwili zupełnie odmieni jego los. Tymczasem Staszek, rozdzielony z Marią, niechybnie zmierza prosto na spotkanie śmierci…

Po drugiej stronie barykady pewien oficer SS będzie musiał zdecydować, czy ważniejsza jest dla niego lojalność wobec kraju, czy wobec ludzi…

Ja już nie mogę się doczekać, a Wy? 😀

patronat

Generalissimus się odmeldowuje – dziękuję, że walczyliście razem ze mną ❤

♥♥♥

Recenzje poprzednich części „Parabellum”:

20 thoughts on “Pierwszy patronat tanayah czyta: „Parabellum 3: Głębia osobliwości” Remigiusza Mroza

  1. Nie znam jeszcze tej trylogii autora 😀 Ja tam zabrałam się za Kasację, Zaginięcie i Ekspozycję, ale z pewnością przeczytam 🙂 GRATULUJĘ PATRONATU 😀

Skomentuj

