Podsumowanie sierpnia

Witajcie wieczorową porą! Notka jest późno, ale jak obiecałam, to się wywiązuję 😀 Nie przedłużam i przechodzę do rzeczy.

Podsumowanie miesiąca

Przeczytane lektury:

  • „Pierwszy śnieg” Jo Nesbø (7/10),
  • „Stulecie Winnych. Ci, którzy przeżyli” A. Grabowska (6/10),
  • „Więzień labiryntu” J. Dashner (5/10),
  • „Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli” A. Grabowska (6/10),
  • „Ekspozycja” R. Mróz (8/10),
  • „Gniew” Z. Miłoszewski (7/10),
  • „Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli” (6/10),
  • „Kot w stanie czystym” T. Pratchett, G. Jolliffe (7/10),
  • „Pokój światów” P. Majka (6/10),
  • „Zagadki Sherlocka Holmesa” A.C. Doyle (6/10),
  • „Sońka” I. Karpowicz (8/10),
  • „Tajemnice Luizy Bein” R. Kosin (6/10);

PLUS +

  • „Morfina” Sz. Twardocha – ponowna lektura (8/10),
  • „Czarnoksiężnik z Archipelagu” U. Le Guin – ponowna lektura (7/10),
  • „Grobowce Atuanu” U. Le Guin – ponowna lektura (8/10),
  • pewna tajemnicza rzecz, której autora ani tytułu na razie nie zdradzę, a i nie będę oceniać, bo to rzecz w trakcie „produkcji” 😉 Pozdrawiam autora!

No i pewnie dziś jeszcze doczytam „Koralinę” Neila Gaimana, ale na tę godzinę wygląda to tak…

Przeczytanych/zrecenzowanych: 16/4 (wiem, jest kiepsko, ale postaram się Wam wszystko wynagrodzić jak będę mieć nowy komputer; no i na pewno będzie recenzja „Pokoju światów” Majki, i to już jutro! edytowane: jest notka o książce Majki)

Polskich/zagranicznych: 10/6

Beletrystycznych/popularnonaukowych: 15/1 (letnie, lekkie lektury nadal królują)

Średnia ocen (na podstawie gwiazdek na serwisie Lubimy Czytać): 6,3

Najlepsza/najgorsza: „Ekspozycja”, „Morfina”, „Sońka” (nie umiem wybrać jednej)/”Więzień labiryntu”

Nowości na półkach

stos 08

Na razie udaje się jeszcze skromnie 😀

  • „Opactwo świętego grzechu” Sue Monk Kidd (prebook od Wydawnictwa Literackiego),
  • „Czarny kwiat” Kim Young-Ha (z książkowej wymianki ŚBK),
  • „Władca Pierścieni” J.R.R. Tolkien (zbiorcze wydanie od Muzy SA, marzyłam o takim! Skibniewska górą!),
  • „Apokalipsa Z. Początek końca” Manel Loureiro (drugi zakup ze strony Muzy SA),
  • „Pokój światów” Paweł Majka (recenzencki e-book od wydawnictwa Genius Creations).

Oraz Mróz! Jak mogłam zapomnieć o Mrozie?! Okej, Mróz po prostu zasługuje na osobne foto 😀

397704-352x500 ♥♥♥

Co do „Ekspozycji” to mam w ogóle tak, że wydaje mi się, że czytałam tę książkę upiornie dawno i nie mogę się już doczekać kolejnego tomu! I miałam okropnego książkowego kaca, a Mróz się z tego cieszył 😛 Pfff.

Wyzwania

Z literą w tle: 1 (8)

Czytam opasłe tomiska: 2 (23)

Klucznik: 0 (25)

12 książek na 2015 rok: 0 (4)

Okładkowe love: 1 (10)

Polecam

Miałam nadzieję, że do tej pory będę już pracować na nowym sprzęcie, ale nie. Stanie się to lada dzień, jednak dziś jeszcze walczę z moim gratem i w związku z tym to ostatni miesiąc bez polecanych wpisów. Przepraszam!

Za to polecam Wam cieszyć się, śmiać na całego, czytać dobre książki, spędzać czas z bliskimi, znaleźć chwilę dla siebie! Czy mówię jak autorka poradnika o szczęściu, Lolanta? 😀 Ja znikam czytać „Koralinę” Gaimana, a Wam życzę spokojnej nocy!

30 thoughts on “Podsumowanie sierpnia

  1. Gratuluję rewelacyjnego wyniku 😉 Co do recenzji zaległych to ja się dopiero wygrzebuję z czerwcowych więc nie jest u Ciebie tak źle 🙂
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili 😉

    • Haha 😀 Tylko że ja mam krótką pamięć i nie przepadam za robieniem notatek podczas lektury (kojarzy mi się to ze szkołą), więc jak nie opiszę czegoś w miarę na bieżąco, to mi to umyka 😦

  2. Skoro Ty tyle przeczytałaś bez urlopu, to chcę widzieć ile czytać na urlopie 😀 Chcę już podsumowanie września! 😀 „Gniew” świetny, „Sońka” też, szkoda, że jeszcze nie miałam okazji przeczytać „Ekspozycji” 😦

    • Z tą liczbą książek to wszystko zależy od tego, czy to są takie rzeczy, które się szybko czyta 🙂 Inaczej się czyta Marqueza, a inaczej Mroza. Swoją drogą, widzę, że Cię zainteresowałam jego twórczością 😀

      • No strasznie! Tylko nic nie ma w bibliotece, a na razie nie mogę kupić. Jeszcze jak czytam te Wasze pogaduszki na jego czy Twoim profilu, to mnie po prostu skręca z ciekawości. 😀 Poza tym on jest taki sympatyczny! 🙂

      • No strasznie! Tylko nic nie ma w bibliotece, a na razie nie mogę kupić. Jeszcze jak czytam te Wasze pogaduszki na jego czy Twoim profilu, to mnie po prostu skręca z ciekawości. 😀 Poza tym on jest taki sympatyczny! 🙂

  3. Witaj w klubie piszących na starych gratach… Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie wszystko będzie mi śmigać bez ciągłego zwieszania 🙂 „Sońka” to naprawdę świetna książka, jedna z lepszych przeczytanych przeze w tym roku 🙂 Zastanawiam się nawet nad zakupem własnego egzemplarza 🙂

    • Myślę, że „Sońka” to rzecz, którą warto mieć na własność, bo do tego wszystkiego jest jeszcze pięknie wydana ❤
      A ja dziś odbieram nowy komputer, hurra! Życzę Ci rychłej zmiany sprzętu 🙂

  4. Mróz to zdecydowanie hit tego lata!:) wahałam się pomiędzy tym wydaniem Tolkiena a tym z wydawnictwa Amber i w końcu mam to drugie – pokusiłam się ze względu na ilustracje Alana Lee.

  5. Tak mało w tym miesiącu recenzowałaś, że aż raz sprawdziłam, czy znów przypadkiem nie wyrzuciłam Cię z obserwowanych 😀 Mam nadzieję, że nowy komp będzie śmigać i zasypiesz nas teraz recenzjami 🙂

    Co do poradnika… wiesz, postarałabyś się bardziej. A gdzie aktualne techniki relaksacyjne? Nie wystarczy powiedzieć: idźcie i czytajcie – tak to w kościele na kazaniu ksiądz mówi. Może chociaż instrukcja obsługi książki, czy coś 😉

Skomentuj

