Podsumowanie stycznia

Pstryk! I już pierwszy miesiąc nowego roku za nami! Rozsiedliście się w nim wygodnie? Rozczytaliście? Bo ja tak 😀

Podsumowanie miesiąca

Przeczytane lektury:

Przeczytanych/zrecenzowanych: 17/8

Polskich/zagranicznych: 9/8

Beletrystycznych/popularnonaukowych: 13/4

Średnia ocen (na podstawie gwiazdek na serwisie Lubimy Czytać): 6,5/10

Najlepsza/najgorsza: „Baśnie braci Grimm dla dorosłych i młodzieży. Bez cenzury”/”Alicja”

Nowości na półkach

318434-352x500351360-352x500258989-352x500294637-352x500281373-352x500283730-352x500355057-352x500295936-352x500352x500

Że nie wspomnę o wielkiej pace z feministyczną literaturą, którą pożyczyła mi Ania z Wstaw Tytuł. Dziękuję, kochana! Olga, czy mogę się do Ciebie przyłączyć przy konstruowaniu wehikułu czasu? 😀

Wyzwania

Z literą w tle: 2 (2)

Czytam opasłe tomiska: 4 (4)

Klucznik: 5 (5)

12 książek na 2015 rok: 1 (1)

Okładkowe love: 1 (1)

Polecam

Podziwiam blogerów, którzy tworzą cykle i co jakiś ustalony czas (np. co tydzień) raczą nas tekstami spełniającymi dane kryteria. Podziwiam ich pracowitość i systematyczność (to cechy, których mi brak). Podziwiam ich wiedzę i świetne pomysły. Dziś chcę Wam polecić genialny cykl – Przestrzenie grozy. Jest strasznie, ale też pysznie, bowiem Luka Rhei pisze cudne, komparatystyczne teksty (to nie tylko dana książka, ale też ekranizacja, inspirowana tekstem muzyka, obrazy i fotografie). Koniecznie odwiedźcie!

I to tyle na dziś, trzymajcie się, pa 😀

26 thoughts on “Podsumowanie stycznia

  1. Jak to nie jesteś pracowita? A te wszystkie recenzje, organizowanie wymiany książek itp?
    Ilościowo z książkami wymiatasz. Wielki podziw.
    A te zdobycze! Coz, pozostaje czekać na kolejne recenzje 🙂

  2. Oooo, Przestrzenie grozy polecone!! ❤ DZIĘKUJĘ!! :* Tak miło tak NAGLE zobaczyć swój cykl gdzieś w odwiedzinach!

    Czy ja dobrze widzę – 17? I to jakich książek! Czekam na Kinga u Ciebie 🙂

    • Z recenzowania Kinga zrezygnowałam dlatego, że za dużo recenzji „Przebudzenia” wszędzie widziałam. A poza tym to dla mnie taki średniak, że w sumie nawet nie wiem co napisać 😉

      Czekam na kolejny odcinek Przestrzeni Grozy ❤

  3. Tak, czytałem. Zresztą napisałem do niego i odpisał, co było miło. Ogólnie fajna książka, szczególnie dla katowiczan.

Skomentuj

