Targi Książki w Katowicach [zaproszenie]

Moi drodzy! Wciąż żyję jeszcze krakowskimi targami, na których poznałam wielu ludzi znanych mi do tej pory jedynie z sieci, pogadałam z ulubionymi autorami i kupiłam ciekawe książki, a tu już nadchodzą Targi Książki w Katowicach.

baner

Impreza będzie miała miejsce w Hali Widowiskowo-Sportowej Spodek w dniach 21-23.XI.: tak, to już ten weekend! Pod tym linkiem możecie obejrzeć program targów. Szczególnie chciałam Was zaprosić na spotkania organizowane przez Śląskich Blogerów Książkowych, to jest:

  • na panele dyskusyjne poruszające tematy bliskie blogerom – „Czy na blogach książkowych chcemy czytać tylko o książkach?” oraz „Problem dyskusji na blogach, czyli jak zachęcić czytelników do polemiki w komentarzach?” (sobota, godz. 10-14, sala nr 1),
  • na wymianę książkową (sobota oraz niedziela, godz. 10-18, Antresola).

Po targach zapraszamy na mniej oficjalne spotkanie dla blogerów. Widzimy się w City Rock w Katowicach (ul. Chorzowska 9b) o godz. 17.00. Ja się wybieram i mam nadzieję poznać tam wielu z Was i pogadać na różne tematy 🙂

Na pewno katowickie targi nie dorównają rozmachem krakowskim, ale wiem, że tym razem będzie lepsza okazja, by spotkać więcej znajomych blogerów i dłużej porozmawiać. Nie mogę się doczekać 🙂 Z kim się zobaczę? Dajcie znać, bym wiedziała za kim się rozglądać. I pamiętajcie, że blogerzy książkowi wchodzą za darmo!

8 thoughts on “Targi Książki w Katowicach [zaproszenie]

    • Pewnie, że zrobię 😀 Myślę, że machnę znowu jakąś relację 😀
      Olguś, do trzech razy sztuka – jak wszystko się uda, to na wiosnę zawitam na targi warszawskie – już sobie szykuj czas na sobotę 😀

Skomentuj

