Stosik wrześniowy

Cześć! Choć wcześniej nie robiłam takich wpisów, postanowiłam Wam dziś pokazać mój wrześniowy stosik książek, ponieważ w tym miesiącu nazbierało się ich całkiem sporo 🙂 Zwykle nie kupuję wielu tytułów, bo i tak mam ogromne ilości czekające w kolejce (znacie to, książkoholicy?), no ale tym razem… zaszalałam.

DSC_0466

Od góry:

  • pożyczona od mamy mojego T. biografia Tove Jansson, czyli „Mama Muminków” B. Westin,
  • wygrana u Kingi Wena Jenah książka „Szepty lasu” C. Fraziera,
  • kupiona za tanioszkę od Marty z Książkoholizmu powieść „Odmieniec” P. Gregory,
  • również od Marty, ale wygrana w konkursie dawno temu i zapomniana 😀 „Doktor Jeremias” S. Koperskiego i W. Stamma,
  • kupiona po okazyjnej cenie na facebooku książka „Drogie życie” A. Munro,
  • kupiona jako dodatek do „Poradnika Domowego” za niecałe 12 zł biografia Micka Jaggera, „Mick” C. Andersena,
  • i dwie ostatnie książki również kupione na facebooku: „Szukając Alaski”  oraz „19 razy Katherine”J. Greena.

A do tego trochę e-booków…

  • „Gołębiarki” A. Hoffman,
  • „Martwe jezioro”, „Czy ten rudy kot to pies” O. Rudnickiej,
  • „Wschód” A. Stasiuka,
  • „Czarny piątek” A. Kavy.

No i zapomniałabym wspomnieć, że wreszcie skompletowałam cykl o „Harrym Potterze”! 😀 Brakowało mi do tej pory tomów II-III…

DSC_0467

Prawda, że ślicznie się teraz prezentują?

Tak, to by było na tyle, ale i w październiku zdążyłam już kupić kilka e-booków (mimo że dopiero pierwszy tydzień za nami), a do tego czekam jeszcze na trzy paczuszki 😀 Szaleństwo!

Która z nowości książkowych Was najbardziej ciekawi? Jakiego tytułu recenzję chcielibyście w najbliższym czasie przeczytać?

18 thoughts on “Stosik wrześniowy

    • Dziękuję. A co do „Gołębiarek” to postaram się je przesunąć gdzieś bliżej metaforycznej „góry” listy do przeczytania 😀 Czasem już sobie ustalę jakąś kolejkę, a tu… bum! Muszę oddać niebawem jakąś książkę do biblioteki. Bum! Recenzencki wpada. I priorytety się zmieniają 😉

  1. Powiem tylko tak – świetny stos! 🙂 Sporo interesujących tytułów, ale najbardziej chyba mnie interesuje Munro i już czekam na recenzję. Na „Szepty lasu” również, ale to już mamy ustalone 😉
    Miłej lektury!

  2. no Harry pięknie się prezentuje 🙂 ja dostałam jedną część od brata ( więzień Azkabanu) ale to moja jedna jedyna, którą posiadam, więc wystawiłam ją na wymianę 🙂 ja musiałabym skompletować wszystkie do tej jednej, a komuś może tej jednej do kompletu brakuje? 😀

    • Wiedziałam, że Ty się ucieszysz z biografii Tove Jansson 😀 Po prostu nie mogło być inaczej 😀
      Co do „Gołębiarek”, czytałam właśnie na którymś blogu (ale nie na Twoim, nie umiem sobie zupełnie przypomnieć na którym) taką pełną zachwytów recenzję, że jak zobaczyłam ten e-book w promocji to natychmiast sobie kupiłam 😀

Skomentuj

