Głosowanie czytelników na najlepszy blog książkowy eBuka

10450737_302674529924164_8775337652531796090_n

Moi Drodzy! Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie (organizowanym przez portal dużeKa) na najlepszy blog książkowy. Konkurencja jest przegodna, ale to czyni ten konkurs jeszcze ciekawszym 🙂 Przyznana też zostanie nagroda czytelników i tutaj zwracam się z prośbą do Was – jeśli lubicie czytać moje recenzje, możecie oddać na mnie głos, wysyłając maila na adres: ebuka@duzeka.pl, w tytule wpisując nazwę mojego bloga: tanayah czyta.

Na tej stronie znajdziecie wszelkie szczegóły i listę zgłoszonych blogów. Z góry dziękuję za każdy oddany na mnie głos!

2 thoughts on “Głosowanie czytelników na najlepszy blog książkowy eBuka

Skomentuj

