Podsumowanie września

No i bum! Żegnamy wrzesień, a witamy październik… Co czytałam w kończącym się właśnie miesiącu? Ile recenzji napisałam? Zapraszam na podsumowanie. Oto moje lektury:

Przeczytałam 12 książek, a połowę z nich, czyli 6, zrecenzowałam. Wśród moich wrześniowych lektur 6 tytułów napisali polscy autorzy i również 6 – zagraniczni 🙂 W tym miesiącu panuje równowaga. Jeśli chodzi o podział: popularnonaukowe – beletrystyczne, jest to 3 : 9.

Jak wyglądała średnia ocen? Całkiem wysoka, biorąc pod uwagę, że mało książek oceniam wyżej niż 7/10 – 6,5.

Tytuł najlepszej książki w tym miesiącu bezapelacyjnie zgarnia rozmowa Katarzyny Miller i Tatiany Cichockiej „Bajki rozebrane”, cudo! Muszę poczytać więcej książek Katarzyny Miller. Najsłabsza książka? Czytana na DKK biografia Bodo – a właściwie… czy to była naprawdę biografia? Informacji o aktorze jak na lekarstwo, głównie znalazłam tam opisy i recenzje filmów, w których grał, a także biogramy różnych gwiazd epoki. Oczekiwałam czegoś innego, więc ta książka sprawiła mi zawód.

Na koniec chciałam wspomnieć, że we wrześniu przeczytałam i opisałam dwie recenzyjne książki, to jest: „Rud€”, które dostałam od autorki, pani Ewy Gogolewskiej-Domagały oraz „Bóg, honor, trucizna” otrzymane od portalu dużeKa i wydawnictwa Otwartego. Dziękuję!

Szepnę na koniec, że teraz również czytam książkę, którą pewne wydawnictwo podesłało mi do recenzji, obdarzając mnie zaufaniem. To zawsze cieszy! Ta książka ma dzisiaj premierę. O czym mowa?

10609628_300521263472824_2437610252145676226_n

Tak, już niedługo na moim blogu recenzja książki „Anglicy na pokładzie” M. Kneale’a, której egzemplarz podarowało mi wydawnictwo Wiatr od morza. Wyczekujcie na wieści!

22 thoughts on “Podsumowanie września

    • Haha 😀 O „Doktorze Śnie” pisałam pokrótce na fejsbuku – przyzwoity King, ale zakończenie trochę skopane (co jest niestety u niego częste). Canavan to takie czytadło fantasy. Ok, ale bez głębszej myśli. I te wydumane imiona typu Sonnea…

Skomentuj

