Podsumowanie czerwca

No dobra! Tym razem zdecydowanie nie mogę narzekać, czerwiec był bardzo zaczytany 🙂 Niewątpliwie wpływ na to miał tygodniowy urlop, ale muszę przyznać, że przez cały miesiąc trafiałam na książki, które wyjątkowo szybko się pochłania, przez co miesiąc kończę z imponującym wynikiem… *fanfary* osiemnastu książek! To jest chyba mój życiowy rekord 😉 Oto lista:

Uff! Istne książkowe szaleństwo 😀 Napisałam sześć recenzji, więc wciąż mam dużą dysproporcję między czytaniem a pisaniem (i wciąż staram się poprawić!) Poza wpisami typowo „recenzyjnymi” w tym miesiącu prosiłam, by nie spojlerować zakończeń książek oraz opisałam moje poszukiwanie idealnego czasopisma literackiego (przetestowałam FanBook i Chimerę), opublikowałam też kolejną TOP-kę: tym razem o klasycznych powieściach, których (jeszcze!) nie przeczytałam. Poza tym było dość kocio ;)… Kocham koty i chętnie czytam na ich temat wszystko co wpadnie mi w ręce (łącznie z literaturą dziecięcą).

Chciałam również podziękować pani Wandzie Szymanowskiej za okazane zaufanie i podesłanie mi do recenzji swojej książki „Zielone kalosze”.

I jak zwykle małe zestawienie: wśród przeczytanych książek do literatury polskiej zalicza się 6 pozycji, a do zagranicznej – 12. Książek beletrystycznych przeczytałam 13, a popularnonaukowych – 5.

Odkrycie miesiąca? Zdecydowanie „Ości” Karpowicza! Rewelacyjna była też kolejna część „Pieśni Lodu i Ognia” Martina, ale to już żadne odkrycie 😀 Książkowy bubel? Bubel to za dużo powiedziane, ale zawiodło mnie trochę „Sercątko” Müller. Jej twórczość to dla mnie nie pierwszyzna, co więcej, uważam, że to wspaniała uczta literacka – jednak „Sercątko” było dla mnie lekko niestrawne. Szkoda…

Niemniej, czerwiec kończyłam z wielkim książkowym uśmiechem – prawie takim jak Kot z Cheshire 😀 Kto ma wakacje temu życzę zaczytanych dwóch miesięcy 🙂 Kto nie ma… łączę się w bólu (mój urlop jest dopiero we wrześniu). Niemniej – czytajcie tyle, na ile pozwala Wam czas i ochota!

15 thoughts on “Podsumowanie czerwca

    • Dziękuję! Sama nie wiem jak to zrobiłam, choć fakt, że ten tygodniowy urlop pomógł 😀 A wczoraj rzutem na taśmę skończyłam Munro 😛
      A co do PLiO to z jednej strony się cieszę, a z drugiej zbliżam się niebezpiecznie do sytuacji wielu fanów, czyli „Martin, pisz szybciej, bo wszystko co zostało wydane już przeczytałam!”.

  1. 18 buków to jest TAKIE szaleństwo, że nawet nie wiem co napisać 😀 SZALEŃSTWO 😀 i sporo Munro, która wyczekuje u mnie na półce, a którą koniecznie muszę przeczytać niebawem 😀

    • 😀 Ktoś się mnie kiedyś pytał jak ja to robię, że czytam TAK DUŻO. Odpowiedź jest prosta – prawie nie mam życia towarzyskiego (introwertycy wszystkich krajów… a nie, nie łączmy się :P). Rzadko się z kimś spotykam, poza moim T. 🙂 Po drugie, nie oglądam telewizji – teraz już w zasadzie wcale, choć nie jestem totalną przeciwniczką i czasem włączę pudło. Po trzecie, częstokroć po przyjściu z pracy i zjedzeniu czegoś czytam, czytam, czytam… Kilka godzin aż do momentu pójścia spać 🙂
      Aha – co do Munro, to po prostu pozamawiałam swego czasu wszystko co mamy w bibliotece. No i jak już do mnie przyszło to leżało sobie spokojnie… Aż tu bach! Ktoś zarezerwował oba tytuły 😛 Musiałam więc wciągnąć Munro wyżej na liście do przeczytania 😀

      • No my również prowadzimy z moim G. bardzo introwertyczne życie, bo praca w domu otwiera właśnie takie opcje 😉 Ale dodatkowo pozwala również rozwinąć dodatkowy gen pracoholizmu, co ciągle motywuje do pracy i nie pozwala przestać 😉 Tak, rozumiem introwertyzm towarzyski jak najbardziej 😀
        A telewizor mam dla HBO i jako ekran do XBOXA 😀

  2. Pozazdrościć wyniku! 😀 Ja mam straszny głód książkowy, ale bardzo mało wolnego czasu… Dlatego też czytam po kilka książek jednocześnie żeby nadgonić, bo nowych pozycji wciąż przybywa 🙂

Skomentuj

