Wyzwania roku 2014

Lubię różne książkowe wyzwania. Zwykle tytuły wybieram spontanicznie, czasem jednak chcę je trochę uschematyzować. Nieraz zdarza się tak, że dzięki temu czytam książki, których inaczej bym nie wybrała. Postanowiłam uporządkować wyzwania, żeby mieć rękę na pulsie 😉

1. Wyzwanie „z półki” polega na czytaniu książek, które zakupiło się kiedyś tam z myślą „koniecznie muszę się z tym natychmiast zapoznać!”, po czym… nie zaglądało się do danej pozycji rok, dwa lata lub dłużej…

Oto moja dotychczasowa lista: klik!

2. Wyzwanie „przeczytaj tyle, ile masz wzrostu”: W skrócie chodzi o to, by „(…) do końca grudnia przeczytać tyle książek, żeby – ustawione jedna na drugiej – utworzyły wieżę wyższą od ciebie.” W moim przypadku licznik pokazał 82 książki.

Wszystkie szczegóły znajdują się pod linkiem: klik!, a mój dotychczasowy wynik tu: klik, klik! ZROBIONE 🙂

Postanowiłam też poszukać jakichś nowych, bardziej rygorystycznych wyzwań 😉 A co!

3. Wyzwanie Z literą w tle: Zadanie jest takie: Każdego miesiąca zostanie wytypowana przez uczestników litera, która będzie wskazywać na pierwszą literę imienia lub nazwiska autora książki.

fotkarium_zdjecie_1[1]

Klik, klik!

4. Wyzwanie Czytam opasłe tomiska (bo i tak je czytam). Opasłe tomisko ma, wg wytycznych autora wyzwania, minimum 400 stron (jeśli jest to cykl książek, stron może być mniej).

Klik, klik!

5. Wyzwanie Okładkowe love. Powszechnie mówimy: „nie oceniaj książki po okładce” ale prawda jest taka, że to ona właśnie odgrywa tutaj pierwszorzędną rolę i często to właśnie ze względu na nią decydujemy się poświęcić swój czas na przeczytania jakiejś książki. Pozachwycajmy się okładkami! 🙂
Generalnie chodzi o to by podzielić się ze światem tym co sprawia nam przyjemność 🙂

ifaliv

Klik, klik!

*

A w jakich wyzwaniach Wy bierzecie udział :)?

14 thoughts on “Wyzwania roku 2014

  1. Ha, ciekawe są te wyzwania, ale ja nie biorę udziału w żadnych 😀 Jakoś tak wyszło, że nie odczuwam potrzeby „wyzwań”, bo za dużo mam książek na „teraz,zaraz,już” 😀

  2. Pingback: Podsumowanie maja | Mój blog z recenzjami książek

  3. Pingback: Wyzwania roku 2015 | Kultura czytania

  4. Pingback: Wyzwania roku 2016 | Książkowe światy - moje recenzje książek

  5. Pingback: Wyzwania roku 2017 | Książkowe światy - moje recenzje książek

Skomentuj

