Podsumowanie marca

I oto nadszedł czas na czytelnicze podsumowanie marca – kiedy ten miesiąc minął?! Przyznaję, że jakoś kiepściutko tym razem prezentuje się liczba przeczytanych książek – 9 sztuk. Fakt faktem, przeczytałam dwa grube tomy „Pieśni Lodu i Ognia” George’a R.R. Martina, może więc jestem usprawiedliwiona ;)…

Oto cała lista marcowych lektur:

Podsumowując: 9 książek, w tym: 4 książki beletrystyczne, 2 książki kucharskie (nowość u mnie), 1 poradnik na temat mody, 1 lektura na temat kultury japońskiej i 1 pozycja na temat polskiego szołbiznesu.

Odkryciem miesiąca jest dla mnie zdecydowanie seria „Pieśń Lodu i Ognia”. Jak widać, przeczytałam na razie dwa tomy, aktualnie czekam aż trzecia część wróci do biblioteki – jak możecie sobie wyobrazić, są straszne kolejki na Martina :P… Świetny był też przewodnik „Jak czytać modę” – idealny wstęp do historii stylów dla takiego laika jak ja. Spróbuję napisać recenzję tej książki. (*no i jest)

No właśnie, recenzje… Obiecywałam sobie, że będę pisać ich więcej, tymczasem miesiąc kończę znów z dwoma jedynie tekstami. Spróbuję uzupełnić zaległości i opisać choć jedną jeszcze książkę z marca.*

Oby kwiecień obfitował w wiele ciekawych lektur! Tego sobie i Wam życzę 🙂

* Zgodnie z sugestią Kasi z bloga Wolę poczytać, dodałam recenzję książki Rafała Tomańskiego 🙂
2 thoughts on “Podsumowanie marca

    • Ooo, czytałam tę książkę na początku marca i nie wiem ile teraz pamiętam, ale po Twoim komentarzu czuję się zobowiązana do recenzji 😀 Mogę Ci na pewno napisać, że jak lubisz ciekawostki o Japończykach to powinno Ci się spodobać – Tomański całkiem przystępnie opisuje tę dziwną dla nas nację 🙂

Skomentuj

