Podsumowanie lutego (i stycznia)

Na kilku blogach widziałam czytelnicze podsumowania miesiąca – ludzie pisali jakie tytuły przeczytali i podawali ewentualne linki do swoich notek z recenzjami tychże. Pomyślałam, że to fajny pomysł! Ale że zagapiłam się w zeszłym miesiącu, w tej notce pokazuję Wam zestawienie stycznia i lutego…

Jakoś tak wychodzi, że nie każdą książkę potrafię zrecenzować. Na razie wiele odpuszczam – mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni i będę recenzować co najmniej 70% czytanych książek.

Oto moja lista:

Styczeń:

  • „Garsoniera pod obłokami” W. Ciecieręga,
  • „Tulipany na śniegu” A. Chorąży,
  • „Wojna na ściany” Banksy,
  • „Ja, My, Oni. Teresa Torańska w rozmowie z Małgorzatą Purzyńską” M. Purzyńska,
  • „Chamstwo w państwie” M. Maleńczuk,
  • „Blaze” R. Bachman (S. King),
  • „Legendy schodzą z pomników” R. Chłopek,
  • „Japonia (Tokio)” M. Wojciechowska,
  • „Wyznaję” J. Cabré,
  • „Zaułek szczęścia” U. Jaksik,
  • „The Rolling Stones. Zespół, który nie poddaje się żadnej definicji” C. Sandford,
  • „Wiśniowy Klub Książki” A. Lee,
  • „Polska mistrzem Polski” K. Varga.

Podsumowując: 13 książek, w tym: 4 tomiki poetyckie, 1 album sztuki, 1 wywiad-rzeka, 1 zbiór felietonów, 1 przewodnik turystyczny, 4 powieści, 1 historia zespołu. Fajne urozmaicenie 🙂

Luty:

  • „Chudszy” S. King,
  • „Pani Jeziora” A. Sapkowski,
  • „Zawsze w pierwszym rzędzie. Anna Wintour – królowa Vogue’a” J. Oppenheimer,
  • „Atlas nieba. Przewodnik młodego astronoma” P. Rudź,
  • „Antologia. Najpiękniejsze śląskie słowa” praca zbiorowa
  • „Wszystko o kotach” D. Caroline,
  • „Niezależna muzyka rockowa” T. Taborek,
  • „Nadchodzi” Ł. Orbitowski,
  • „Ból kamieni” M. Agus,
  • „Złodziejka książek” M. Zusak,
  • „Wspomnienia bitniczki” D. di Prima,
  • „O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu” H. Murakami.

Luty zakończyłam z wynikiem 12 książek, w tym: 5 powieści, 2 biografie (w tym jedna autobiografia), 3 książki popularnonaukowe, 1 album, 1 pamiętnik.

Napiszę może jeszcze która książka z danego miesiąca podobała mi się najbardziej. W styczniu była to „Wyznaję”, a w lutym – „Złodziejka książek”.

Na następny tego typu post zapraszam za miesiąc 🙂

Skomentuj

