Świąteczne prezenty książkowe

Dawno nic nie pisałam, co jednak nie znaczy, że nie czytam! Okres świąteczny pod względem lektur uważam za owocny. Przez te kilka dni udało mi się zapoznać z takimi pozycjami:

  1. Zdzisław Beksiński 1929-2005” W. Banacha,
  2. Chce się żyć” M. Pieprzycy.

Poza tym prawie już skończyłam niezłą cegłówkę jaką jest „Dallas ’63” S. Kinga. Tak się składa, że King jest jedynym autorem z gatunku horror/thriller, którego książki na dłuższą metę mnie nie nudzą. Próbowałam czytać Mastertona i Koontza i ani się zbytnio nie bałam, ani nie wciągnęłam w opowiedziane historie. A może polecicie mi kogoś wartego uwagi z tego gatunku?
Co do „Dallas ’63” nie jest to książka w typowej stylistyce Kinga – to tak zwana historia alternatywna, fascynujące „co by było, gdyby…?” – w tym przypadku: co by było, gdyby szalony zamachowiec nie zastrzelił JFK? Zostało mi już do przeczytania mniej niż 1/4 tego opasłego, ponad ośmiuset stronicowego tomiska i nie żałuję, że po nie sięgnęłam.

Ale, ale! Temat brzmi: świąteczne prezenty książkowe 🙂 Moi bliscy wiedzą, że najlepszym prezentem dla mnie jest zawsze dobra lektura. Oto mój stosik:

Obrazek

 

Od góry: „Nadchodzi” Ł. Orbitowskiego, „Laboratoria” J. Gabryela, „Fizyka przyszłości. Nauka do 2100 roku” M. Kaku, „Doktor Sen” S. Kinga, „Made in Poland. Antologia reporterów Dużego Formatu” opracowanie zbiorowe. Nic, tylko życzyć samej sobie przyjemnej lektury :)! A jakie książki Wy znaleźliście pod choinką?

Na koniec jeszcze o tym, co planuję niedługo. Na dniach przyszykuję post z czytelniczym podsumowaniem roku 2013 🙂 Udało mi się zapoznać z całkiem niezłą ilością książek – co mnie zawsze cieszy! Napiszę Wam jakie lektury miałam w rękach w mijającym roku i co najbardziej mi się spodobało. Lista ciągle jest otwarta, dlatego zaczekam jeszcze chwilę – spodziewajcie się tego postu na początku przyszłego roku 🙂 Życzę Wam wielu fascynujących chwil z lekturą w roku 2014!

2 thoughts on “Świąteczne prezenty książkowe

  1. Ja znalazłam „Córka Twórcy Królów”, „Hrabina. Tragiczna historia Elżbiety Batory”, „Imię wiatru”, „Mag”, „Miasto ślepców” oraz „Wołanie kukułki” więc również trochę tego było 😉

Skomentuj

